niedziela, 2 września 2012

BURBERRY The Beat.

Kupiłem sobie ostatnio wodę toaletową.
Do mojej kolekcji dołączył zapach BURBERRY The BEAT.

Oto w jaki sposób pisze na  ten temat producent:

"Burberry The Beat for Men przeznaczony jest dla mężczyzny poszukującego nowości, kreatywnego. Mężczyzna The Beat jest stylowy, elegancki. To prototyp niezależnego  mężczyzny Burberry -  człowieka sukcesu, znającego panujące trendy."


Głowa: cytrusy, fiołek
Serce: pieprz
Podstawa: wetiweria, cedr


Z mojej strony to trochę za wcześnie aby wyrazić opinię na ten temat. 

Jak na razie mam wrażenie że zapach ciut za mocny, śledzi mnie gdziekolwiek pójdę i czuję go gdy tą samą drogą wracam.


Zainspirowany flakonikiem i ciekawą nutą, nakręciłem filmik.

  



Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym zapachem ? lub jest go ciekawy ?

 Pozdrawiam i DobraNocka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz